Czekając na Barbera |
2021-01-27 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Czekając na pariasa. Kilka słów o przyczynach zapomnienia "Parii" Moni… |
2019-03-25 |
Ignacy Zalewski |
319 |
Czekając na „swój czas”. Zapomniane polskie miniatury i sonaty na altówkę z fort… |
2022-04-27 |
Aleksandra Demowska-Madejska |
319 |
Czterdziestolatek-debiutant, czyli Kuba Badach powraca |
2018-03-27 |
Katarzyna Syguła |
319 |
Czułość (i płyty, takie jak ta) to wszystko, czego dziś potrzebujemy |
2020-05-10 |
Magdalena Żmudzińska |
319 |
Czy filmy o starożytności ukazują nam prawdę o muzyce tamtych czasów? |
2017-07-07 |
Katarzyna Sienkiewicz |
319 |
Czy fortepian może być prawdziwie „ludzki”? Kilka uwag o "Królu Olch"… |
2018-05-29 |
Karol Furtak |
319 |
Czy gra na instrumencie może być wege? |
2018-05-29 |
Małgorzata Wojciechowska |
319 |
Czy jesteś gotów, aby Twój świat się wywrócił? "Heartworms" grupy The… |
2018-03-25 |
Zuzanna Nalepa |
319 |
Czy muzyka ma istotę? Międzynarodowa konferencja muzykologiczna „Essence and Con… |
2017-06-23 |
Żaneta Chrzanowska |
319 |
Czy muzyka ma płeć? Gender w codziennej przestrzeni audiowizualnej |
2020-09-12 |
Joanna Kwapień |
319 |
Czy „nowe” zawsze znaczy „lepsze”? |
2022-01-02 |
Marta Plewka |
319 |
Czy oni na pewno mają talent? Reperkusje złotych iksów |
2018-09-17 |
Monika Winnicka |
319 |
Czy opera może się jeszcze odegrać? |
2018-08-29 |
Dobrochna Zalas |
319 |
Czy potrzebujemy „Diuny”? |
2022-01-02 |
Kinga Wyskiel, Paulina Podżus |
319 |
Czy ta muzyka przeżyła? O nietrwałości i nieśmiertelności utworów starożytnych |
2017-07-07 |
Jan Lech |
319 |
„Czy technologia zagraża muzyce?” - konferencja firmy Right Music, 5 grudnia 201… |
2018-11-29 |
materiały prasowe |
319 |
Czy Ten Felieton Wywróci Twoje Zdanie O Muzyce Do Góry Nogami?! – czyli clickbai… |
2017-08-21 |
Julian Gołosz |
319 |
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie? |
2019-02-27 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Czy wiesz, że… Muzyczne ciekawostki Śląska |
2020-12-03 |
Agnieszka Nowok-Zych |
319 |
Czy zwierzęta muzykują? - rozmowa z behawiorystą zwierzęcym Andrzejem Kinteh-Kło… |
2021-03-31 |
Olga Demeter, Renata Babiuch |
319 |
Daj się zainspirować. Festiwale jazzowe i wolontariat |
2017-11-25 |
Iwona Granacka |
319 |
"Dajemy sobie czas na rozwój" – wywiad z zespołem Algorhythm |
2017-11-22 |
Natalia Chylińska |
319 |
Dalekie lądy. Kompozytorzy emigracyjni |
2017-10-15 |
Ewa Chorościan, Marlena Wieczorek |
319 |
Dawno, dawno temu... w muzyce |
2017-07-07 |
Anna Kruszyńska |
319 |
Definicja migracji |
2017-10-06 |
Andrzej Bełkot |
319 |
Diabeł decybelem |
2019-02-27 |
Robert Gogol |
319 |
Dlaczego i jak sądzimy, czyli krytyka muzyczna pod lupą |
2017-09-15 |
Magdalena Nowicka-Ciecierska |
319 |
Dlaczego instrumenty wirtualne są lepsze od tradycyjnych? |
2019-09-02 |
Wojtek Krzyżanowski |
319 |
Dlaczego oglądam Eurowizję? |
2017-05-27 |
Krzysztof Stefański |
319 |
Dobrze jest, czy źle? Kilka słów o dzisiejszej krytyce muzycznej |
2018-12-16 |
Łucja Siedlik |
319 |
Dom utracony w kameralistyce fletowej Mieczysława Wajnberga |
2022-02-17 |
Ania Karpowicz |
319 |
Dotykając nieba i ziemi. Obraz sztuki baletowej w książce „Mój balet. Opowieść o… |
2021-04-25 |
Gabriela Jarosz |
319 |
Dr Marlena Wieczorek w składzie Komisji Kwalifikacyjnej "Music Export Polan… |
2020-09-02 |
Redakcja |
319 |
Drugi dom. Dominik Połoński i muzyka współczesna |
2019-02-27 |
Ewa Schreiber |
319 |
Duch kobiecego śpiewu |
2017-04-05 |
Stefania Zielonka |
319 |
Duchnowski: cROSSFAdE |
2020-07-09 |
|
319 |
Duchowe spotkanie z muzyką rockową „poza historią” |
2019-04-30 |
Tomasz Trzciński |
319 |
Duchy i piramidy. Efterklang w poszukiwaniu dźwięku |
2020-05-10 |
Natalia Glinka |
319 |
Duet człowieka i przyrody: instrumenty wpisane w naturę |
2021-10-31 |
Paulina Podżus |
319 |
Dusze niepokorne. Wywiad z 1988 |
2020-09-30 |
Magdalena Żmudzińska |
319 |
Dwa oblicza instrumentów klawiszowych: Friedrich Wilhelm Rust - Der Clavierpoet… |
2018-02-09 |
Karolina Majewska |
319 |
Dwa sposoby widzenia rzeczywistości. Wywiad z Évą Guillorel |
2020-11-23 |
Marek S. Bochniarz |
319 |
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew |
2017-10-16 |
Ewa Chorościan |
319 |
Dwugłos w sprawie grzechotek |
2017-07-07 |
Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska |
319 |
Dziękujemy za wsparcie! |
2017-07-16 |
Redakcja |
319 |
Dziennikarstwo muzyczne w dobie nowych technologii |
2019-06-09 |
Tomasz Trzciński |
319 |
Dźwięk to istotny element krajobrazu. Wywiad z Sebastianem Bernatem. |
2021-11-30 |
Joanna Kwapień |
319 |
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego |
2017-11-22 |
Maria Zarycka |
319 |
Dźwięki zakazane, dźwięki buntu – polska radiofonia w pejzażu dźwiękowym lat 193… |
2019-08-15 |
Joanna Kwapień |
319 |
Dźwiękowe zwierciadło psychiki z perspektywy kobiety. Oscarowa Hildur Guðnadótti… |
2020-09-12 |
Paulina Podżus |
319 |
Édith Piaf |
2017-09-06 |
Max Skorwider |
319 |
Edukacja muzyczna poprzez zabawę? Recenzja książki Brzdęk! Jak złapać dźwięk |
2019-07-18 |
Agata Pasińska |
319 |
Edukacja muzyczna w Ukrainie - koncepcje, tradycje i kierunki rozwoju |
2022-06-06 |
Olga Beregova |
319 |
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… |
2017-02-09 |
Marta Zawadzka |
319 |
Ego zostawiamy za drzwiami |
2020-03-09 |
Magdalena Żmudzińska |
319 |
Egotycy z piętą achillesową (Ego-Shooter mit Achillesferse) |
2018-12-16 |
Dirk Wieschollek |
319 |
Eidos i etos muzyki |
2021-09-07 |
Jan Hartman |
319 |
Ekrany potencjalności |
2020-07-09 |
Paweł Przybyła |
319 |
Elektronika PL - metarecenzja |
2018-08-31 |
Dobrochna Zalas, Wojtek Krzyżanowski, RZ, DS, RSx2 |
319 |
Elektryfikacja |
2018-08-31 |
Wojtek Krzyżanowski |
319 |
Elementi 9. „ZAANGAŻOWANIE”: Ogólnopolska Studencko - Doktorancka Konferencja Na… |
2022-03-08 |
|
319 |
Elementy cante jondo w "La Luna está muerta, muerta..." z "Night… |
2018-04-30 |
Paulina Miedzińska |
319 |
Elementy improwizacji w muzyce fortepianowej XVIII wieku na przykładzie wybranyc… |
2018-02-06 |
Aleksandra Świgut |
319 |
Emocje w muzyce |
2021-04-22 |
Magdalena Szpunar |
319 |
Energia dźwięku. Wywiad z Hanną Piosik |
2019-06-09 |
Wojtek Krzyżanowski |
319 |
Eryk Satie. Mistyk, hipnotyzer, ironista |
2019-05-19 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Esencja Australii |
2020-05-10 |
Renata Babiuch |
319 |
Esja – Hania Rani |
2020-05-10 |
Tomasz Zadurski |
319 |
Estonia: wyśpiewane niepodległości |
2018-11-19 |
Krzysztof Bździel |
319 |
Etno Moniuszko na 6 kontynentach |
2019-01-14 |
Materiały prasowe |
319 |
Etnochaos i szarowarszczyzna |
2022-06-06 |
Yana Miskowa |
319 |
Etta James |
2017-11-25 |
Max Skorwider |
319 |
Ewa Łętowska. Kulturalne społeczeństwo ma się pod każdym względem lepiej |
2020-06-04 |
Joanna Stanecka |
319 |
Fantazja instrumentalna - semantyka, genologia i syndrom gatunku |
2021-07-09 |
Anna Rusin |
319 |
"Farsa nie do wiary". "Czarodziejski flet" W. A. Mozarta w r… |
2018-07-31 |
Maria Zimny |
319 |
Fenomen "Śpiewników domowych" |
2019-03-27 |
Iwona Sawulska |
319 |
Festiwal Audio Art |
2017-08-02 |
Paulina Zgliniecka |
319 |
Festiwal Bachowski w Świdnicy – w duchu wspólnoty |
2018-10-31 |
Michał Orzechowski |
319 |
Festiwal – laboratorium kultury |
2018-10-31 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" |
2017-01-14 |
Waldemar Kuligowski |
319 |
Festiwal Nostalgia 2018. Impresje młodych krytyków muzycznych |
2019-01-04 |
Joanna Gruszczyńska, Anna Hanczak, Paulina Książek |
319 |
Festiwal Prawykonania – mozaika |
2019-04-30 |
|
319 |
Festiwal Strefa Ciszy w Łazienkach Królewskich w Warszawie |
2018-06-30 |
|
319 |
Festiwale 2020 roku - utęsknione i rewolucyjne? |
2021-01-27 |
Olga Demeter |
319 |
Festiwale Andrzeja Chłopeckiego |
2018-10-31 |
Magdalena Nowicka-Ciecierska |
319 |
Festiwale muzyki filmowej oraz festiwale filmowe z muzyką |
2017-05-07 |
Ewa Chorościan |
319 |
Festiwale na szczytach |
2018-10-31 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Festiwalizacja, festiwalomania, festiwalofilia |
2018-10-31 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Film jako materiał dźwiękowy |
2020-07-09 |
Paweł Malinowski |
319 |
Finansowanie kultury w Szwajcarii |
2017-12-05 |
Sebastian Uszyński, Marzena Mikosz |
319 |
Fluxus and experimental music |
2018-04-30 |
Luiza Sadowska |
319 |
Folklor muzyczny jako lustro przemian Górnego Śląska |
2020-12-03 |
Agata Krajewska |
319 |
Formy artystycznie nieartystyczne |
2019-07-20 |
Paulina Podżus |
319 |
Fortepian w Wiedniu XVIII w. – wokół Leopolda Koželuha w 200. rocznicę śmierci k… |
2018-02-05 |
Joanna Owczarek-Ciszewska |
319 |
Fortuna kołem się toczy |
2017-05-27 |
Aleksandra Bliźniuk |
319 |
From Poland with Music: Ignacy Jan Paderewski |
2022-04-05 |
Małgorzata Gamrat |
319 |
Fundacja Malta poleca |
2019-11-30 |
Redakcja |
319 |
Fundusz Popierania Twórczości Stowarzyszenia Autorów ZAiKS dla (MEA)kultury! Dzi… |
2020-07-22 |
Redakcja |
319 |
Fundusz Popierania Twórczości ZAIKS wspiera MEAKULTURĘ! Stypendium dla Marleny W… |
2017-10-31 |
|
319 |